Klantenservice
Hallo! We helpen je natuurlijk graag. We staan je graag te woord van maandag – vrijdag tussen 09.00 – 18.00. Je kunt met ons contact opnemen via onderstaande kanalen. Bekijk ook onze veelgestelde vragen gedeelte van deze pagina.
Contact Kanalen
STUUR EEN EMAIL
BEL ONS
ADRES
Professor Eijkmanlaan 108, 2035XD Haarlem Nederland
Stuur ons een bericht
FAQs – Veelgestelde Vragen
Waar komt jullie saffraan vandaan?
Bij Saffraan360 verkopen we alleen maar Afghaanse en Iraanse saffraan. Deze twee soorten behoren tot de beste van de wereld volgens diverse onderzoeken. Onze World’s Finest Saffron (gouden blikjes) bevatten Afghaanse en onze Saffron360 (buisjes) bevatten Iraanse Saffraan.
Waarom verkopen jullie geen Spaanse of Marokkaanse saffraan? Deze saffraan soorten zijn van lager kwaliteit en zijn meestal ook duurder.
Wat zijn jullie leveringstijden?
Wij leveren snel, alle bestelling die voor voor 16:00 uur worden besteld wordt de volgende werkdag door PostNL bij u bezorgd in Nederland. Voor Belgë kan het 2-3 dagen duren. Na het versturen van uw bestelling sturen wij u een bevestiging en een track & trace voor pakketposten.
Ik heb een andere vraag over (jullie) saffraan?
Ja tuurlijk. Saffraan360 is gespecialiseerd in exotische kruiden en specerijen waaronder saffraan. Wij hebben door jarenlange ervaring veel kennis in huis. Bekijk onze blog pagina of stuur uw vraag naar ons via onze contact formulier.
Ik wil graag groot inkopen bij jullie, kan dit?
Dat kan zeker, wij zijn continue op zoek naar partners in de detailhandel of horeca wereld om deze mooie kruid aan te bieden. Wij hebben veel mogelijkheden bij Saffraan360, stuur een mail naar hallo@saffraan360.nl en we nemen binnen 24 uur contact met u op.
Ik wil een product laten inpakken als cadeau, kan dit?
Dat kan, zet s.v.p. bij het afrekenen in de “opmerkingenveld” dat u uw product als cadeau wil laten inpakken of e.v.t. andere wensen.
Ik wil graag mijn producten retourneren. Kan dit?
U heeft het recht om binnen 14 dagen na uw bestelling, zonder opgave van een reden de bestelde producten te retourneren. Stuur een mail naar onze klantenservice hallo@saffraan360.nl. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om het retourneren af te handelen.
Binnen 5 dagen na ontvangst van het geretourneerde product (en), zullen we uw geld terug storten.
Ik heb een andere vraag, compliment en/of klacht. Wat moet ik doen?
Bij Saffraan360 streven continue naar verbetering van onze producten en diensten. We ontvangen graag uw feedback of vraag.
U kunt via hallo@saffraan360.nl bereiken, wij zullen uw email secuur en binnen 24 uur beantwoorden.